tursomentokig

Två påsar blod! Det är vad min kropp behöver.

Av Helena Lundbäck - 2017-12-06 10:46



Jag får blod idag, två påsar.  Det blir bra, hoppas jag. Förhoppningsvis ger det mig mer energi. Å vad det vore skönt om der blev så!

 
 
Ingen bild

Elisabeth

6 december 2017 22:58

Hej, Det tror jag säkert det kommer att göra. Ha nu en skön och fridfull andra advent. Det var roligt att få ett litet inlägg idag. På västkusten har det regnat oavbrutet idag, hoppas du har finare väder. Det gör så mycket med en gnutta blått på himlen.

Helena Lundbäck

7 december 2017 00:35

Kram

 
Ingen bild

Helena

6 december 2017 23:36

Håller tummarna för att du ska bli mycket piggare❤️

Kram

Helena Lundbäck

7 december 2017 00:35

Tack och kram

 
Ingen bild

Annika

6 december 2017 23:47

Jag håller tummarna för att påfyllningen av blod ger dig energi så att du hinner/orkar med lite julstök och att du får njuta av julen i lugn och ro utan stress och att cancerns besvär håller sig på mattan!

 
Eva Larsson

Eva Larsson

7 december 2017 13:25




Hej Helena!
Jag har följt dig sedan Ludmilla berätta om dig.
Köpte din bok förra veckan och har nu läst ut den. Du har ett rikt och fint liv, jag önskar så att du får hänga med och att du piggnar till av blodet idag. Lycka till Helena och kram från Västkusten 💞 Eva

http://Ingen blogg ingen hemsida

Helena Lundbäck

7 december 2017 14:21

Tack! Och kram!

 
Ingen bild

Anneli

9 december 2017 19:28

Så bra du fått påfyllt. som blodgivare kan jag bara applådera den givare som gav till dig! Egentligen en självklarhet att dela med sig av det man kan, men tyvärr är det många som avstår från det. Till våren "firar" jag 30 år som givare. Jag ska tänka extra på dig då! Mina varmaste tankar kommer här!

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards